Naturalne suplementy – zadbaj o swoje serce

Bez względu na wiek powinno się zadbać o swoje serce, które jest jednym z najważniejszych narządów w organizmie. Serce jest wyjątkowym mięśniem wchodzącym w skład układu krwionośnego odpowiadającego za krążenie krwi. Dzięki pracy serca wszystkie komórki organizmu, w tym również mózgu są należycie odżywione i dotlenione.

Padma 28 Formuła – co można samodzielnie zrobić, aby wspomóc serce?

Padma 28 Formuła to tradycyjny produkt leczniczy stosowany w Europie już od 30 lat. Jego receptura wywodzi się z formuły tybetańskiej. To lek OTC, czyli lek sprzedawany bez recepty pozytywnie działający na:

  • układ krążenia – do stosowania w objawach niewydolności krążenia, łagodzący takie sygnały jak zimne stopy i dłonie, uczucie ciężkich i zmęczonych nóg, skurcze łydek, drętwienie i mrowienie oraz dolegliwości bólowe nóg podczas chodzenia. To formuła stosowana w profilaktyce chorób serca;
  • układ oddechowy – gdzie przydatny jest w nawracających infekcjach górnych dróg oddechowych, zdecydowanie zmniejszając ilość infekcji;
  • układ odpornościowy – pomaga, wspomagając organizm i wzmacniając go, szczególnie w powtarzających się chorobach i przeziębieniach.

Padma 28 Formuła to tradycyjny lek roślinny OTC wydawany bez recepty o składzie naturalnym,. Lek powstał zgodnie z recepturą tybetańską- co oznacza min., że zawarte w nim rośliny działają na zasadzie łączenia z sobą wielu składników roślinnych, które wspólnie potrafią przywrócić równowagę w organizmie, jednocześnie minimalizując skutki uboczne.

Dieta i aktywność fizyczna w profilaktyce chorób serca

Poza wspomaganiem się i utrzymywaniem profilaktyki korzystając z Padma 28 Formuła bardzo ważna jest dieta, jak i aktywność fizyczna. Nie można też zapominać, że odrzucenie nałogów typu palenie papierosów oraz picie alkoholu czy unikanie wszelakich używek wpływa pozytywnie na organizm człowieka. Jeśli chodzi o dietę, nie tylko ważne jest, jakie produkty jemy, ale też ile zjadamy posiłków w ciągu doby. Optymalnie, zdaniem ekspertów, jest zjadać ich pięć, trzy główne oraz dwie przekąski. Najlepiej o stałych godzinach. Dzięki regularnym posiłkom w odpowiednich odstępach czasu organizm będzie otrzymywał należyte dawki energii, które będą zmniejszały uczucie głodu, tym samym zredukuje się niezdrowe podjadanie. Zadbasz nie tylko o serce, ale także o swoją wagę, nie dopuścisz w ten sposób do nadprogramowych kilogramów.

Jeśli chodzi o aktywność fizyczną, ćwicz regularnie, nie musisz się katować ciężkimi treningami na siłowni. Niech to będzie przyjemna dla Ciebie forma ruchu: przejażdżka na rowerze, nordic walking, ćwiczenia w domu na bieżni, a nawet spacer. Ważne jednak, by zdarzało się to cyklicznie, każdego dnia.

Do tego Padma 28 Formuła, jako tradycyjny produkt leczniczy do stosowania w określonych wskazaniach, w tym w profilaktyce chorób układu krążenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

10 + siedem =