Czym jest reklama, nie musimy chyba nikomu wyjaśniać. Z pewnością stykasz się z nią w telewizji, w radiu czy też w postaci bilbordów umieszczonych w Twoim mieście. Czy wiesz jednak, że może przybierać wiele więcej form? Jedną z nich są standy reklamowe, które na pewno widujesz w sklepach. Czym tak właściwie są i jakie funkcje pełnią? Czytaj dalej nasz artykuł, a wszystko stanie się jasne!
Czym jest stand reklamowy?
Stand reklamowy to coś, z czym masz styczność podczas każdej wizyty w sklepie, niezależnie od jego charakteru. Ta forma reklamy używana jest zarówno w dużych hipermarketach, jak i małych, osiedlowych sklepikach. Pojawia się w aptekach, drogeriach oraz sklepach odzieżowych. Czym więc tak właściwie jest stand reklamowy? Już wyjaśniamy!
Słowo „stand” z języka angielskiego oznacza „stojak” i taką właśnie funkcję najczęściej pełni. Większość standów występuje w formie przenośnych, lekkich mebli, na których umieszczane są towary danej marki lub określonego producenta. Mogą być wykonane z różnych materiałów, z czego najbardziej popularny jest karton. Musi on być jednak na tyle wytrzymały, aby utrzymać ciężar znajdujących się na standzie produktów. Ważny jest także sposób wykonania, który umożliwi pokrycie go nadrukiem.
Równie dużą popularnością cieszą się także standy, które służą wyłącznie jako nośniki treści reklamowych – są wówczas pozbawione funkcji użytkowej. Inną możliwością są standy modułowe, które możesz zamówić bezpośrednio u producenta https://goodwellshop.pl/12-standy-reklamowe. Wysoka jakość wykonania produktów oraz możliwość dostosowania projektu do wszystkich Twoich potrzeb to tylko część korzyści płynących z tej współpracy.
Gdzie stosowane są standy reklamowe?
Jak już wiesz, standy reklamowe wykorzystywane są głównie w sklepach, gdzie stanowią dodatkową przestrzeń do przechowywania produktów. Najczęściej umieszczone są na nich chipsy, słodycze, napoje, przyprawy oraz wszystkie inne artykuły, które nie wymagają specjalnych warunków, np. chłodniczych. Inne warianty standów, np. w formie stojaków, spotkasz w wielu różnych miejscach. Są to m.in. siedziby firmy, gdzie są skutecznym sposobem na identyfikację marki. Często występują również na targach branżowych lub imprezach – ich zadaniem jest wówczas przyciągnięcie jak największej ilości potencjalnych klientów. Takie działania mają na celu wzbudzenie zainteresowania produktami danej marki.