Hangery reklamowe – kiedy warto je stosować?

Atrakcyjne hangery reklamowe to doskonałe wsparcie sprzedaży. Odpowiednio zaprojektowane i wykorzystane przyczyniają się do wzrostu przychodów i większej świadomości marki. Czym jest ta forma promocji? Kiedy i w jaki sposób należy ją stosować, aby osiągnąć wymierne efekty? Przedstawiamy garść cennych informacji na ten temat.

Czym jest hanger reklamowy?

Hangery są typem materiałów POS (Point of Sale), czyli materiałów reklamowych. Projektowaniem POS zajmują się profesjonalne agencje, takie jak na przykład https://www.karlsbad.pl/, której specjalnością jest marketing relacji.

Jak sama nazwa wskazuje, hanger jest reklamą wiszącą – zwisa z sufitu, absorbując uwagę konsumentów. Wbrew pozorom instalacja tych materiałów POS nie jest problematyczna, co stanowi ich dodatkową korzyść.

Zastosowanie hangerów reklamowych

Galerie handlowe, supermarkety, a także mniejsze sklepy stacjonarne – w każdym z tych miejsc można spotkać się z hangerami. Ich zadaniem jest najczęściej informowanie o aktualnych promocjach. Sprawdzają się również jako graficzna prezentacja konkretnej marki – w celu zwiększenia jej rozpoznawalności.

Dzięki hangerom shopperzy nie tylko dowiadują się o promocjach. Umiejętne wykorzystanie tej formy reklamy pozwala konstruować oczekiwane ścieżki zakupowe, czyli odpowiednio nawigować klientów po sklepie.

Inne popularne materiały POS

Hanger reklamowy to jeden z najbardziej popularnych POS materials. Jednak skuteczne wsparcie sprzedaży wymaga stosowania również innych atrakcyjnych materiałów reklamowych. Warto rozważyć również wobblery i rollupy, które skutecznie przyciągają wzrok klientów stacjonarnych punktów handlowych.

Należy wiedzieć również, że nie tylko hangery reklamowe, ale również pozostałe materiały POS muszą być atrakcyjne, starannie wykonane i zgodne z obowiązującymi trendami. Powinny korespondować także z obraną strategią identyfikacji wizualnej firmy. To bardzo ważne, jeśli mają zachęcać konsumentów do zakupów i stanowić wyróżnik marki na rynku. Dlatego zarówno kreację, jak i produkcję materiałów reklamowych warto powierzyć doświadczonej agencji marketingowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

cztery − 4 =